Din 2012 până astăzi am creat sute de evenimente, de la conferințe, evenimente corporate și tabere educaționale, la festivaluri cu zeci de mii de participanți. Ne pasionează deopotrivă implicarea în diverse cauze sociale, iar aria de care ne simțim cel mai aproape este susținerea tinerilor performeri din România.

Un pas firesc a fost să reunim aceste 2 direcții într-un un alt tip de abordare a unui eveniment corporate, fie el un teambuilding, o conferință sau o aniversare de companie.

Am pornit de la aceste 3 întrebări:

  1. Cum ar fi să îmbinăm obiective și bugete de HR, marketing și CSR?
  2. Cum ar fi dacă printr-un eveniment de motivare a echipei, sau de aniversare a companiei, investim împreună în educație?
  3. Cum ar fi dacă nu am vorbi doar despre strategii de motivare a angajaților, dar și de strategii de responsabilizare socială, alături de ei?

11even Events este un program de antreprenoriat social al Asociației 11even, prin care:

  1. Organizăm de la A la Z evenimente de team building, conferințe sau aniversări speciale;
  2. Preluăm și gestionăm o parte a unui eveniment (ex. zona de sport și mișcare pentru participanți);
  3. Oferim spre închiriere logistică diversă, de la corturi de diverse dimensiuni, la spații pentru mișcare.

Adăugăm fiecărui proiect, alături de beneficiar, o notă de implicare socială cu impact major direct atât în cadrul organizației, dar și în comunitate.

Înțelegând nevoia de apartenență a unei persoane, dar și dorința de a da înapoi comunității, creăm împreună o experiență mai satisfăcătoare pentru oamenii din organizație. Acest lucru nu numai că creează o viață mai semnificativă, mai sănătoasă și mai fericită pentru angajați, dar solidifică faptul că fac parte dintr-o organizație care valorizează oamenii – și asta e tot ceea ce își dorește orice angajat la sfârșitul zilei.

Putem să preluăm părți dintr-un eveniment pe care-l organizați, putem să vă punem la dispoziție logistică, sau putem să organizăm un eveniment dedicat de la a la z. Până aici, nimic nou, facem ce fac și alții. Însă, ceea ce în cazul unei companii clasice de organizare de evenimente reprezintă profit, în cazul nostru reprezintă marja pe care o direcționăm împreună cu clientul într-un proiect comunitar. Noi vă propunem să investim împreună în tineri liceeni cu performanțe deosebite din România, prin programul Creatori de Viitor. Dar, în funcție de aria de interes sau direcția de implicare socială a companiei, suntem deschiși și la alte zone pe care să le abordăm împreună.

Ce știm să facem?

Organizăm un
eveniment
dedicat

Vezi exemple

Acoperim o
zonă dintr-un
eveniment

Vezi exemple

Punem la
dispoziție
logistică

Vezi exemple

De ce să lucrăm împreună?

Susținem tinerii
performeri
români

Vezi exemple

Avem o echipă cu experiență de peste 10 de ani în organizare de evenimente, cu implicare în proiecte majore care au reunit mii și zeci de mii de participanți. Deținem logistica profesională și avem parteneriate în toate ariile care compun un eveniment de top, de la transportatori, la catering sau parte de entertainment. În paralel, din 2014, aducem împreună liceeni cu performanțe internaționale și naționale de top, într-o comunitate a creatorilor de viitor.

Ce vrem prin acest program de antreprenoriat social este să vă aducem pe voi, creatori de prezent, mai aproape de acești creatori de viitor, pentru ca împreună să construim o Românie de care să ne putem bucura împreună!